Istanbul Nova godina

Istanbul Nova godina

Istanbul je najveći ekonomski, kulturni i istorijski centar Turske. Konstantinopolis, Carigrad ili Istanbul je jedini grad koji se prostire na dva kontinenta i smešten je na Bosforskom moreuzu. Nekada je grad bio prestonica tri velika carstva: rimskog, vizantijskog i otomanskog kada je grad bio na vrhuncu svoje moći za vreme vladavine Sulejmana Veličanstvenog. Sa preko 3000 godina bogate istorije, Istanbul ima zaista mnogo toga da ponudi turistima: ostaci spomenika kulture iz rimskog i vizantijskog perioda kao i prelepe, raskošne palate otomanskog carstva ostavljaju na posetioce poseban utisak. Istanbul je danas moderna metropola, važan trgovački centar i pravi je raj za kupovinu. Godine 1923. Turska je proglašena Republikom, a Ankara je postala glavni grad. Medjutim, Istanbul je daleko veći, značajniji, moderniji i najposećeniji grad republike Turske.

 

PAKET ARANŽMAN 6 DANA: AUTOBUSKI PREVOZ + SMEŠTAJ NA BAZI 3 NOĆENJA S DORUČKOM


Cene iz tabele su izražene u eurima. Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Banca Intesa za efektivu na dan uplate

 

PROGRAM PUTOVANJA:

1. dan   BEOGRAD  29.12.2019.
Polazak autobusa iz Beograda oko 15:00 h sa glavne autobuske stanice BAS, centar Beograda, ulaz iz Karađorđeve ulice. Tačno vreme i mesto polaska biće poznato 2 dana pre putovanja. Noćna vožnja preko Bugarske sa kraćim usputnim zadržavanjem radi graničnih formalnosti i odmora.

2. dan   ISTANBUL 30.12.2019.
Dolazak u Istanbul u prepodnevnim časovima. Istanbul je moderna metropola, i najveći grad Turske. Leži na Bosforskom moreuzu, izmedju Mramornog I Crnog mora i jedini je grad na svetu koji se prostire na dva kontinenta. Poznat je po imenima carski grad – Carigrad, Vizantion, Konstantinopolj. Istanbul je glavna evroazijska raskrsnica sa dugom i zanimljivom istorijom, brojnim kulturno istorijskim spomenicima i modernim trgovima i bulevarima. Po dolasku u ISTANBUL panoramsko razgledanje grada: Zlatni rog, Galata most i Galara kula, Sulejmanova dzamija, obilazak modernih kvartova Istanbula: Taksim i Bejolu. Prelazak preko Bosforskog mosta u Malu Aziju. Smeštaj u hotel. Noćenje

3. dan   ISTANBUL 31.12.2019.
Doručak. Slobodno vreme. Fakultativni izlet koji obuhvata obilazak: Ejupova džamija (grob i turbe Mehmed Paše Sokolovića), odlazak žičarom na najlepši vidikovac grada – Pjer Loti, odakle se pruža pogled na ceo Istanbul, poseta Minijaturk parku – Turska u minijaturi ( makete svih značajnijih istorijskih i kulturnih objekata u celoj Turskoj). Povratak u centargrada. U večernjim časovimaindividualno doček nove godine. SREĆNA NOVA GODINA!!! Noćenje.

4. dan   ISTANBUL 01.01.2020.
Doručak. Fakultativno krstarenje Bosforom uz razgledanje: Zlatni Rog – najlepši deo Istanbula, Galata most i Galata kula, Džamija Selimija, Dolmabahče palata – poslednje sedište sultana, Bešiktaš – kvart grada sa stadionom istoimenog fudbalskog kluba, Ortokoj kvart, Rumenli hisar – čuvena vizantijska tvrđava, Jedi kule (sedam kula), Devojačka kula, Jildiz palate.Nakon krstarenja, odlazak u kvartgrada Fener I poseta Vaseljenskoj patrijaršiji. Slobodno vreme.  U popodnevnim časovima fakultativni obilazak Dolmabahče palate. Poseta poslednjem sedištu sultana. U večernjim časovima fakultativni izlazak u orijentalnir estoran na večeru sa programom (trbušniples). Noćenje.

5. dan   ISTANBUL  02.01.2020.
Doručak.Napuštanje hotela. Fakultativno odlazak u jedan od mnogobrojnih muzeja Istanbula/Topkapi, Aja Sofija, Plava Džamija, Hipodrom/. Obilazak Plave Džamije (jedne od tri najveće I najlepše džamije u islamskom svetu), Svete Sofije (nekada najveće pravoslavne crkve na svetu, pa džamije, a sada muzeja, stare skoro 1500 godina), Topkapi palate (velelepne sultanske palate, gde je živela većina turskih sultana sa riznicom dragulja, dijamanata, zlata I ostalih poklona koje su sultani dobijali od svojih vazala I podanika), Rimski Hipodrom (ogromnog platoa, gde su se za vreme starog Rima održavale trke dvokolica). Planiran povratak za Srbiju u popodnevnim časovima. Noćna vožnja  preko Bugarske sa kraćim usputnim zadržavanjima.

6. dan    BEOGRAD 03.01.2020.
Dolazak u Beograd namestopolaska u prepodnevnimčasovima.

 

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

  • Prevoz autobusom turističke klase na relaciji  prema programu
  • Smeštaj u hotelu po programu u standardnim  1/2 i 1/2+1  sobama na bazi 3 noćenja sa kontinentalnim doručkom
  • Obilaske prema programu – panoramsko razgledanje Istanbula
  • Usluge turističkog vodiča – pratioca grupe tokom putovanja
  • Troškove ogranizacije i realizacije putovanja

Ovaj program je radjen na bazi minimum  50 plativih putnika.

 

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

  • Medjunarodno putno zdravstveno osiguranje – izdaje se u agenciji. PREPORUKA AGENCIJE JE DA PUTNIK POSEDUJE OVU VRSTU OSIGURANJA
  • Fakultativne izlete i individualne troškove

 

NAČIN PLAĆANJA:

  •  Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja.
  •  Na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak na 4 jednake rate čekovima, realizacija čekova  10.-og, 20.og ili 30.og u mesecu
  •  Plaćanje putem administrativne zabrane

 

POLASCI IZ DRUGIH MESTA

DOPLATA  ZA POLASKE  IZ DRUGIH GRADOVA – cena povratnog transfera za minimum 4 putnika:

Doplata za polazak iz Novog Sada 1500 rsd
Doplata za polazak iz Kruševca 600 rsd
Doplata za polazak iz Kragujevca 600 rsd
Doplata za polazak iz Čačka i Kraljeva 1200 rsd

POPUSTI:

Deca ostvaruju popuste u pratnji dve punoplatežne osobe. Kod ostvarivanje popusta za dete, merodavan je datum rođenja i starost deteta u trenutku započinjanja putovanja.
⦁ deca od 0 – 2 godine besplatno (imaju sedište u autobusu, nemaju ležaj u hotelu)
⦁ deca od 2 – 12 godina popust 10% na devizni deo aranžmana (imaju sedište u autobusu, imaju ležaj u hotelu)


DOPLATE:

  • Doplata za jednokrevetnu  sobu –  isključivo na upit
  • Doplata za dodatno sedište u autobusu – 50 €

 

CENE FAKULTATIVNIH IZLETA PO OSOBI 

⦁ Tursko veče sa večerom i 2 pića – 30€ – OBAVEZNA PRIJAVA U AGENCIJI,
⦁ Obilazak lokaliteta (Top Kapi, Plava džamijai Aja Sofija) -40 €,
⦁ Krstarenje Bosforom sa obilaskom Vaseljenske patrijaršije – 20 €,
⦁ Dolmabahče palata – 30 €,
⦁ Pjer Loti I Minijaturk sa ulaznicom- 15€,

 

NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA:

Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. CENE FAKULTATIVNIH IZLETA SU PO OSOBI, minimum za realizaciju izleta je 35 putnika. Deca od 2-12 godina ostvaruju popust prema tabeli, deca od 0-2 godine besplatno. Cena izleta se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije. Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica za muzeje i lokalitete, goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta…. Termini i program fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika, objektivnih okolnosti i vremenskih uslova. Fakultativni izleti su organizovani od strane lokalne agencije, ino-partnera. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. Fakultativni izleti se plaćaju na licu mesta, isključivo u evrima, ino partneru ili pratiocu grupe.

 

OPIS I LOKACIJA HOTELA:

Svaki hotel iz ove ponuda ima restoran, a svaka soba ima tuš/WC. Sobe su standardne kategorija, dvokrevetne i dvokrevetne sa pomoćnim ležajem. Doručak je kontinentalni. Potpisivanjem Ugovora o putovanju putnik prihvata svaki hotel odgovarajuće kategorizacije i opisa navedenog u Programu putovanja. Smeštaj je u nekom od navedenih hotela do popune kapaciteta, ili sličnom:
HOTEL HAMIDIYE 3*  http://hamidiyehotel.com/
Hotel se nalazi u centru Istanbula, Lalejli deo grada, na samo 500 metara od Kapali čaršije i Sulejmanove džamije. Hotel Hamidiye ima recepciju, prostran lobi, 3 bara i relaksirajući hamam sa saunom (uz doplatu). Sobe su standardne kategorije, uređene u klasičnom stilu i svaka soba ima kupatilo s fenom za kosu. Sve su klimatizovane i sadrže minibar. Hotel Hamidiye se nalazi na manje od 2 km od Plave džamije i Aja Sofije. U okolini hotela nalaze se brojni restorani, poslastičarnice, prodavnice…

 

PUTNE ISPRAVE – VAŽNA NAPOMENA:

Mole se putnici da provere datum isteka pasoša. Od 01. januara 2015. godine strani državljani koji ulaze u Republiku Tursku potrebno je da poseduju pasoš čiji je rok važenja najmanje 60 dana duži od dana isteka vize ili dozvole boravka, odnosno dozvoljenog boravka bez vize (bezvizni boravak za građane Srbije je 90 dana u periodu od 6 meseci), što znači da rok važenja putne isprave (pasoša) mora biti najmanje 180 dana, tj. 6 meseci od dana ulaska u Republiku Tursku.
Više informacija na sledećem linku: http://www.mfa.gov.rs/sr/index.php/konzularni-poslovi/putovanja-u-inostranstvo/vize-za-inostranstvo-i-informacije-o-drzavama/100-spisak-zemalja-za-putovanje-u-inostranstvo/10569-turska?lang=lat

 

VAŽNE NAPOMENE:

⦁ Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja. Od momenta prijavljivanja, stvaraju se administrativni troškovi organizatora putovanja. NAVIS travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude, kao i za zaposlene u firmama sa kojima zaključi poseban ugovor.

⦁ Službenik agencije organizatora niti posrednika nije ovlašćen da utvrdjuje validnost putnih i drugih isprava i dokumenata.
Putnik za putovanje u inostranstvo mora imati važeću putnu ispravu, sa rokom važenja još najmanje 6 meseci, od dana završetka putovanja, i u roku, pisanim putem (elektronski ili poštom) dostaviti organizatoru ispravne i kompletne potrebne podatke i dokumenta za putovanje. Svaki putnik je u obavezi da se o uslovima ulaska u zemlju u koju putuje (rok važenja pasoša, potrebne vize, potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju…) informiše na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju i kroz koje prolazi. Putnik je dužan striktno poštovati carinske, devizne i dr. propise R. Srbije, tranzitnih i zemalja u kojima boravi, te u slučaju nemogućnosti nastavka putovanja, odnosno boravka i svega drugog, sve posledice i troškove snosi sam putnik. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.

⦁ Maloletni putnici prilikom putovanja moraju imati overenu saglasnost roditelja.

⦁ Međunarodno putno zdravstveno osiguranje nije uračunato u cenu aranžmana (izdaje se u agenciji, na zahtev putnika). PREPORUKA AGENCIJE JE DA PUTNIK POSEDUJE OVU VRSTU OSIGURANJA. Za ulazak u pojedine zemlje Međunarodno putno zdravstveno osiguranje je obavezno. Svu odgovornost i eventualne posledice zbog ne posedovanja polise osiguranja tokom putovanja snosi putnik.

⦁ Molimo da uzmete u obzir da postoji mogućnost da usled nepredviđenih objektivnih okolnosti vreme (satnica) i mesto polaska na putovanje može biti drugačije od predvidjenog. Dan pre polaska, putem e – maila ili SMS porukom organizator obaveštava sve putnike o detaljima u vezi polaska na putovanje: ime i kontakt telefon vodiča – pratioca grupe, mesto sastanka i polaska na putovanje, tačno vreme – satnica polaska, ime prevoznika. Ukoliko ne dobijete obaveštenje / poruku OBAVEZNO kontaktirajte agenciju za tačne detalje.

⦁ Sva vremena u programu i tokom putovanja su data po lokalnom vremenu zemlje u kojoj se boravi.

⦁ Prevoz iz ove Ponude NE PODRAZUMEVA MOGUĆNOST ODABIRA SEDIŠTA. Redosled sedenja u autobusu odredjuje se prema datumu prijave aranžmana i uzimajući u obzir starija lica , porodice sa malom decom, trudnice. Svaki putnik ima obavezu da prihvati svako ponuđeno mesto u prevoznom sredstvu. Naknadne izmene nisu moguće.

⦁ Posebni zahtevi putnika u vidu MOLBE a koji su mimo usluge iz cenovnika i koji se dodatno ne naplaćuju, posebno se ne garantuju. Organizator će pokušati da udovolji želji svakog od putnika ukoliko je u mogućnosti.

⦁ Za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije.

⦁ Prostor za prtljag u autobusu je ograničen. Svaki putnik ima pravo na jedan komad prtljaga maksimalne težine do 30 kg i jedan komad ručnog prtljaga manjih dimenzija koji može uneti u autobus. Dodatni prtljag se naplaćuje 35€ po komadu, na licu mesta. Lični prtljag putnika ne može da sadrži komercijalnu robu niti robu koja je zabranjena, u skladu sa odredbama zakona i carinskim propisima.Više informacija na sajtu Uprave carina:http://www.carina.rs/lat/Putnici/Stranice/Putnici.aspx

⦁ Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnim prelazima radi regulisanja povraćaja sredstava po osnovu “tax free” i carinjenja komercijalne robe.

⦁ Putovanje je grupno, i tome je sve podređeno. Molimo putnike da poštuju satnice tokom putovanja i budu tačni na polascima. Tokom vožnje, nastojimo da muzika i filmovi budu neutralni po svom sadržaju. Temperatura u vozilu kontroliše se kompjuterski, i ne može se individualno za svako sedište podešavati. U autobusima nisu u upotrebi toaleti.

⦁ U prevoznom sredstvu – autobusu, zabranjeno je: pušenje, unošenje nepropisnog prtljaga, pravljenje buke i nereda, uznemiravanje putnika i narušavanje javnog reda i mira u prevoznom sredstvu.

⦁ Organizator ne odgovara putniku za štetu nastalu zbog njegovog nepoštovanja zakonskih propisa, propisanih pravila i običaja utvrđenih od strane prevoznika, hotelijera, organizatora putovanja i drugih neposrednih pružalaca usluga.

⦁ Kod autobuskih aranžmana zustavljanja radi odmora predviđena su na svakih 3,5 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima, u zavisnosti od uslova na putu.

⦁ Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i ličnim stvarima u toku trajanja putovanja. Ostavljanje stvari od vrednosti u autobusu i u hotelskim sobama nije preporučljivo, jer ni prevoznik niti hotelijer ne odgovaraju za iste. U slučaju kradje, putnik može zatražiti nadoknadu štete samo za svoje osigurane stvari kod ovlašćenih osiguravajućih kuća. Organizator putovanja, hotelijer niti prevoznik ne mogu odgovarati u slučaju ovih nepredviđenih okolnosti.

⦁ Organizator putovanja zadržava pravo promene redosleda pojedinih sadržaja u programu kao i pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak…). Postoji mogućnost da usled državnih i verskih praznika ili drugih objektivnih okolnosti na određenoj destinaciji, javni prevoz, neki od lokaliteta, muzej, trgovinski i ugostiteljski objekti…ne rade ili će radno vreme biti izmenjeno.

⦁ Organizator fakultativnih izleta na putovanju zadržava pravo otkaza i izmene termina i uslova izvođenja fakultativnih izleta predviđenih programom, usled objektivnih okolnosti (vremenski uslovi, gužva na lokalitetima…)

⦁ Putnicima koji imaju za cilj posetu muzejima i galerijama, preporučujemo da na internetu provere radno vreme istih, rezervišu i kupe ulaznice i da posetu usklade sa slobodnim vremenom na putovanju.

⦁ Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr. vremena dolaska na destinaciju ili lokalitet, dužine trajanja obilaska, termina polaska, i daljeg rasporeda po programu putovanja)

⦁ Ukoliko ugovorom o putovanju nije naznačeno ime hotela organizator putovanja je u obavezi da ime hotela objavi najkasnije 7 dana pre polaska na putovanje. U slučaju promene hotela, od strane organizatora, isti je dužan da o tome pisanim putem obavestiti sve putnike.  Zamena ugovorenog smeštaja može se vršiti samo upotrebom objekta iste kategorije, ili na teret organizatora, upotrebom objekta više kategorije. Ako su u programu putovanja izvršene bitne izmene bez opravdanih razloga, organizator putovanja u celosti vraća ono što je primio od putnika, koji je zbog toga odustao od putovanja.

⦁ Opisi hotela su sastavni deo cenovnika (obavezno uzeti u agenciji ukoliko nisu priloženi uz program)

⦁ Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Kategorija hotela po programu putovanja je važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne.

⦁ Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta. Organizator putovanja ne može garantovati smeštaj po tipu i sadržaju sobe, tj. usluge koje nisu predvidjene programom putovanja a koje se dodatno NE NAPLAĆUJU (npr. smeštaj u apartmanu, konektovanim sobama, family sobama, pogled, balkon, terasa, pušačka soba, spratnost, francuski ležaj, odvojeni kreveti).

⦁ Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata. Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj, fen za kosu, internet…)

⦁ U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 16:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka najkasnije do 09:00 časova. Svaka soba iz ove ponude je standardne kategorije, ima tuš/WC. Smeštaj je u sobama koje su dvokrevetne (1/2) ili dvokrevetne sa pomoćnim ležajem (1/3), namenjene za smeštaj treće osobe. Sobe sa pomoćnim ležajem su manje komforne, a treći ležaj može biti standardnih ili manjih dimenzija (npr. fotelja ili sofa na razvlačenje).

⦁ Objašnjenje: kontinentalni doručak je slano – slatki doručak sa čajem ili kafom koji se poslužuje u ograničenim količinama. Kontinentalni švedski sto je manji izbor slano – slatkih namirnica koje se služe za doručak po principu samoposluživanja.

⦁ Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili u zakonu predviđenim slučajevima.

MOLIMO VAS DA PAŽLJIVO PROČITATE OPŠTE USLOVE PUTOVANJA ORGANIZATORA PUTOVANJA

⦁ Organizator putovanja NAVIS Travel poseduje licencu OTP br. 17/2016. i aktivna je članica YUTA – e

⦁ Prema Zakonu o turizmu Organizator putovanja ima propisanu polisu osiguranja broj 300060482 od 25.01.2018. godine, akcionarskog društva za osiguranje „DDOR Novi Sad”, u visini od 300.000,00 € za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene opštim uslovima i programom putovanja, po Ugovoru o garanciji putovanja broj 82/2019 od 26.09.2019. aktivira se kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU „YUTA“, 011/3228686, 011/3228687, prijavom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14. ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs.

⦁ Ovaj program je radjen na bazi minimum 50 plativih putnika.

⦁ Organizator putovanja ima pravo da otkaže program najkasnije 5 dana pre početka putovanja.

⦁ Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora usklađeni sa YUTA standardima.

⦁ Program putovanja Nova Godina 2020. Turska, Istanbul autobus,6 dana3 noći, br. 4od 01.10.2019.