Istanbul

Istanbul

Istanbul je najveći ekonomski, kulturni i istorijski centar Turske. Konstantinopolis, Carigrad ili Istanbul je jedini grad koji se prostire na dva kontinenta i smešten je na Bosforskom moreuzu. Nekada je grad bio prestonica tri velika carstva: rimskog, vizantijskog i otomanskog kada je grad bio na vrhuncu svoje moći  za vreme vladavine Sulejmana Veličanstvenog.  Sa preko 3000 godina bogate istorije, Istanbul ima zaista mnogo toga da ponudi turistima: ostaci spomenika kulture iz rimskog i vizantijskog perioda kao i prelepe, raskošne palate otomanskog carstva ostavljaju na posetioce poseban utisak. Istanbul je danas moderna metropola, važan trgovački centar i pravi je raj za kupovinu. Godine 1923. Turska je proglašena Republikom, a Ankara je postala glavni grad. Medjutim, Istanbul je daleko veći, značajniji, moderniji  i najposećeniji grad republike Turske.

PAKET ARANŽMAN 6 DANA: AUTOBUSKI PREVOZ + SMEŠTAJ NA BAZI 3 NOĆENJA S DORUČKOM + OBILASCI

Cene iz tabele su po osobi – izražene u evrima. Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu banke Intesa na dan uplate

PROGRAM PUTOVANJA:

1. dan        BEOGRAD

Polazak autobusa iz Beograda oko 15:00 h sa glavne autobuske stanice BAS, centar Beograda, ulaz iz Karađorđeve ulice. Tačno vreme i mesto polaska biće poznato 2 dana pre putovanja. Noćna vožnja preko Bugarske sa kraćim usputnim zadržavanjem radi graničnih formalnosti i odmora.

2. dan        ISTANBUL
Dolazak u Istanbul u prepodnevnim časovima. Istanbul je moderna metropola, i najveći grad Turske.  Leži na Bosforskom moreuzu, izmedju Mramornog I Crnog mora i jedini je grad na svetu koji se prostire na dva kontinenta. Poznat je po imenima carski grad – Carigrad, Vizantion, Konstantinopolj. Istanbul je glavna evroazijska raskrsnica sa dugom i zanimljivom istorijom, brojnim kulturno istorijskim spomenicima i modernim trgovima i bulevarima. Po dolasku u ISTANBUL panoramsko razgledanje grada: Zlatni rog, Galata most i Galara kula, Sulejmanova dzamija, obilazak modernih kvartova Istanbula: Taksim i Bejolu. Prelazak preko Bosforskog mosta u Malu Aziju.  Smeštaj u hotel. Noćenje

3.dan        ISTANBUL
Doručak. Slobodno vreme Mogućnost fakultativnog izleta pešačko razgledanje Istanbula u pratnji lokalnog vodiča sa ulaznicama: Plava Džamija – jedna od tri najveće i najlepše džamije u islamskom svetu, Aja Sofija (nekada najveća pravoslavna crkva na svetu, izgradjena za vreme cara Justinijana 537 godine n.e. koja predstavlja remek delo Vizantijske arhitekture) Topkapi palata – muzej – velelepna sultanska palata, gde je živela većina turskih sultana u period 15.-19. veka sa bogatom riznicom dragulja, dijamanata, zlata koji svedoče o bogatstvu i raskošnom životu otomanskih careva. Rimski Hipodrom – izgradjen za vreme vladavine Konstantina Velikog, danas predstavlja centralni gradski trg starog dela Istanbula. Nakon razgledanja slobodno vreme. Noćenje.

4. dan ISTANBUL
Doručak. Slobodno vreme. Mogućnost fakultativnogizleta na vidikovac Pjer Loti i Miniturk.  Odlazak autobusom pa žićarom do najlepšeg vidikovca  u Istanbulu (Pjer Loti) , odakle se pruža prelep pogled na grad. Slobodno vreme za fotografisanje i uživanje u pogledu, obilazak Ejupove džamije gde se nalazi grob Mehmed Paše Sokolovića, nakon toga odlazak u Minijaturk– Turska u minijaturi ( makete svih značajnijih istorijskih i kulturnih objekata u celoj Turskoj). Povratak u hotel.Slobodno vreme. U popodnevnim časovima fakultativni izletna Azijski deo Istanbula.  Prelazak metroom ispod Bosforskog moreuza, sa Evropske na Azijsku stranu. Šetnja Azijskim delom Istanbula do svetionika –Devojačka kula.Slobodno  vreme . Povratak u hotel.  U večernjim časovima mogućnost fakultativnog odlaska na Tursko veče. Program se održava u nacionalnom restoranu gde ćete u autentičnom orijentalnom ambijentu uživati u večeri  samuzičkim i plesnim programom. Slobodno vreme.Noćenje.

5. dan        ISTANBUL

Doručak. Napuštanje hotela. Slobodno vreme Mogućnost  fakultativnogizleta Vaseljenska patrijaršija i krstarenje Bosforom. Odlazakautobusom u deo grada Fener gde se nalazi sedište Vaseljenske patrijaršije.Poseta crkvi Sv. Djordja u kojoj se čuvaju velike duhovne vrednosti: deo krsta na kome je bio razapet Isus Hrist, mošti Sv. Jefimije, vredne mozaičke ikone Bogorodicei Sv. Jovana Krstitelja iz 12.veka. Nakon posete patrijaršiji  krstarenje Bosforom uz razgledanje: Zlatni Rog – najlepši deo Istanbula, Galata most i Galata kula, Džamija Selimija, Dolmabahče palata – poslednje sedište sultana, Bešiktaš – kvart grada sa stadionom istoimenog fudbalskog kluba, Ortokoj kvart, Rumenli hisar – čuvena vizantijska tvrđava, Jedi kule (sedam kula), Devojačka kula, Jildiz palata… Nakon krstarenja slobodno vreme do polaska za Srbiju. Mogućnost fakultativnogizleta – Dolmabahče palata, rezidencija turskih sultana iz 19-og veka izgrađena po uzoru na evropske dvorove. Za razliku od Topkapi palate koja je gradjena u orijentalnom stilu, Dolmabahče palata je izgradjena u impresivnomimperijalnom turskom stilu, po uzoru na raskošne evropske dvorove. Obilazak palate u pratnji lokalnog vodiča: raskošni vrt, Barokna džamija, sat kula, dragoceno kamenje poput marmarskog mermera i egipatskog  alabastera, veličanstveni tepisi i ćilimi koji svedoče o nekadašnjem raskošnom životu sultana, kolekcija crteža u ulju koji krase zidove palate. Dolmabahče palata je  jedno od prvih mesta na svetu koje je bilo opremljeno lampama na gas, savremenim protočnim vodokotlićima u kupatilima, električnim svetlom i liftom. Nakon obilaska slobodno vreme do polaska za Srbiju. Planiran polazak za Srbiju u popodnevnim časovima (oko 15h). Noćna vožnja preko Bugarske i Srbijesa kraćim usputnim zadržavanjem radi graničnih formalnosti i odmora.

6. dan    BEOGRAD

Dolazak u Srbiju u prepodnevnim časovima.

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

  • Prevoz autobusom turističke klase na relaciji prema programu
  • Smeštaj u hotelu po programu u standardnim 1/2 i 1/2+1  sobama na bazi 3 noćenja sa kontinentalnim doručkom
  • Obilaske prema programu – panoramsko razgledanje Istanbula
  • Usluge turističkog vodiča – pratioca grupe tokom putovanja
  • Troškove ogranizacije i realizacije putovanja

Ovaj program je radjen na bazi minimum  50 plativih putnika.

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

  • Medjunarodno putno zdravstveno osiguranje – izdaje se u agenciji. PREPORUKA AGENCIJE JE DA PUTNIK POSEDUJE OVU VRSTU OSIGURANJA
  • Staničnu uslugu – peronsku kartu  50,00 rsd za polaske iz Beograda sa stanice BAS, plaća se u agenciji
  • Fakultativne izlete i individualne troškove

NAČIN PLAĆANJA ARANŽMANA:

  • Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja.
  • Na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak na 4 jednake rate čekovima, realizacija čekova  10.-og, 20.og ili 30.og u mesecu
  • Plaćanje putem administrativne zabrane

DOPLATA  ZA POLASKE  IZ DRUGIH GRADOVA – cena povratnog transfera za minimum 4 putnika:

Doplata za polazak iz Novog Sada 1500 rsd
Doplata za polazak iz Kruševca 600 rsd
Doplata za polazak iz Kragujevca 700 rsd
Doplata za polazak iz Čačka i Kraljeva 1200 rsd

POPUSTI:

Deca ostvaruju popuste u pratnji dve punoplatežne osobe. Kod ostvarivanje popusta za dete, merodavan je datum rođenja i starost deteta u trenutku započinjanja  putovanja.

  • deca od 0 – 2 godine besplatno (imaju sedište u autobusu, nemaju ležaj u hotelu)
  • deca od 2 – 12 godina popust 10% na devizni deo aranžmana (imaju sedište u autobusu, imaju ležaj u hotelu)

DOPLATE:

  • Doplata za jednokrevetnu sobu –  isključivo na upit
  • Doplata za dodatno sedište u autobusu – 50 €

CENE FAKULTATIVNIH IZLETA PO OSOBI

PAKET SVIH FAKULTATIVNIH IZLETA ZA REZERVACIJE U AGENCIJI  135 € (ušteda 15 €)

Pešačko azgledanje Istanbula sa uključenim ulaznicama (Top Kapi, Plava Džamija, Aja Sofija) 40€ / 30€ deca
Dolmabahče palata sa uključenom ulaznicom 30€ / 20€ deca
Tursko veče sa uključenom večerom i 2 pića 30€ / 20€ deca
Vaseljenska patrijaršija i krstarenje Bosforom 20€ / 15€ deca
Vidikovac Pjer Loti i Minijaturk (uključena ulaznica + žičara) 15€ / 10€ deca
Azija – devojačka kula 15€ / 10€ deca

NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA:

Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. CENE FAKULTATIVNIH IZLETA SU PO OSOBI, minimum za realizaciju izleta je 35 putnika. Deca od 2-12 godina ostvaruju popust prema tabeli, deca od 0-2 godine besplatno. Cena izleta se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije. Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica za muzeje i lokalitete, goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta…. Termini i program fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika, objektivnih okolnosti i vremenskih uslova. Fakultativni izleti su organizovani od strane lokalne agencije, ino-partnera. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. Fakultativni izleti se plaćaju na licu mesta, isključivo u evrima, ino partneru ili pratiocu grupe.

OPIS I LOKACIJA HOTELA:

Svaki hotel iz ove ponuda ima restoran, a svaka soba ima tuš/WC. Sobe su standardne kategorija, dvokrevetne i dvokrevetne sa pomoćnim ležajem. Doručak je kontinentalni. Potpisivanjem Ugovora o putovanju putnik prihvata svaki hotel odgovarajuće kategorizacije i opisa navedenog u Programu putovanja.  Smeštaj je u nekom od navedenih hotela do popune kapaciteta, ili sličnom:
HOTEL HAMIDIYE 3*          http://hamidiyehotel.com/
Hotel se nalazi u centru Istanbula, Lalejli deo grada, na samo 500 metara od Kapali čaršije i Sulejmanove džamije. Hotel Hamidiye ima recepciju, prostran lobi, 3 bara i relaksirajući hamam sa saunom (uz doplatu). Sobe su standardne kategorije, uređene u klasičnom stilu i svaka soba ima kupatilo s fenom za kosu. Sve su klimatizovane i sadrže minibar. Hotel Hamidiye se nalazi na manje od 2 km od Plave džamije i Aja Sofije. U okolini hotela nalaze se brojni restorani, poslastičarnice, prodavnice…
GRAND EMIN HOTEL 3*      http://www.aymahotelsgroup.com/grandemin/
Hotel pripada Ayma grupi hotela. Nalazi se 500 m od YeniKapi i Aksaray metro stanica, koje su direktno povezane sa trgovima Taksim i Sultanahmet. Sve sobe u hotelu su standardne, i svaka soba ima: sopstveno kupatilo, klima uređaj, kablovsku i satelitsku televiziju, mini bar, telefon, sef. Sadržaj hotela: recepcija, lift, lobi bar, restoran, bazen na krovu, sauna, tursko kupatilo, WI FI, parking. Doručak je na bazi švedskog stola.
LALELI EMIN HOTEL 3*      http://www.aymahotelsgroup.com/grandemin/
Hotel se nalazi u starom delu Istanbula, 700 m od Kapali čaršije i 10ak minuta hoda od čuvene Aja Sofije. Nedaleko od hotela se nalaze stanice metroa, autobusa i tramvaja. Kapacitet hotela je 44 soba. Sobe su standardne i svaka ima klima uređaj, SAT TV, mini bar, telefon, fen za kosu, WI FI, sef. Sadržaj hotela: recepcija, lift, restoran, bar, menjačnica, parking. Doručak je na bazi švedskog stola.

PUTNE ISPRAVE – VAŽNA NAPOMENA:

Mole se putnici da provere datum isteka pasoša. Od 01. januara 2015. godine strani državljani koji ulaze u Republiku Tursku potrebno je da poseduju pasoš čiji je rok važenja najmanje 60 dana duži od dana isteka vize ili dozvole boravka, odnosno dozvoljenog boravka bez vize (bezvizni boravak za građane Srbije je 90 dana u periodu od 6 meseci), što znači da rok važenja putne isprave (pasoša) mora biti najmanje 180 dana, tj. 6 meseci od dana ulaska u Republiku Tursku.

Više informacija na sledećem linku: http://www.mfa.gov.rs/sr/index.php/konzularni-poslovi/putovanja-u-inostranstvo/vize-za-inostranstvo-i-informacije-o-drzavama/100-spisak-zemalja-za-putovanje-u-inostranstvo/10569-turska?lang=lat

VAŽNE NAPOMENE:

  • Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja. Od momenta prijavljivanja, stvaraju se administrativni troškovi organizatora putovanja. NAVIS travel zadržava  pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude, kao i za zaposlene u firmama sa kojima zaključi poseban ugovor.
  • Službenik agencije organizatora niti posrednika nije ovlašćen da utvrdjuje validnost putnih i drugih isprava i dokumenata.
    Putnik za putovanje u inostranstvo mora imati važeću putnu ispravu, sa rokom važenja još najmanje 6 meseci, od dana završetka putovanja, i u roku, pisanim putem (elektronski ili poštom)  dostaviti organizatoru ispravne i kompletne potrebne podatke i dokumenta za putovanje. Svaki putnik je u obavezi da se o uslovima ulaska u zemlju u koju putuje (rok važenja pasoša, potrebne vize, potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju…) informiše na sajtu Delegacije EU u Srbiji  www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju i kroz koje prolazi. Putnik je dužan striktno poštovati carinske, devizne i dr. propise R. Srbije, tranzitnih i zemalja u kojima boravi, te u slučaju nemogućnosti nastavka putovanja, odnosno boravka i svega drugog, sve posledice i troškove snosi sam putnik. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.
  • Maloletni putnici prilikom putovanja moraju imati overenu saglasnost roditelja.
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje nije uračunato u cenu aranžmana (izdaje se u agenciji, na zahtev putnika). PREPORUKA AGENCIJE JE DA PUTNIK POSEDUJE OVU VRSTU OSIGURANJA. Za ulazak u pojedine zemlje Međunarodno putno zdravstveno osiguranje je obavezno. Svu odgovornost i eventualne posledice zbog ne posedovanja polise osiguranja tokom putovanja snosi putnik.
  • Molimo da uzmete u obzir da postoji mogućnost da usled nepredviđenih objektivnih okolnosti vreme (satnica) i mesto polaska na putovanje može biti drugačije od predvidjenog. Dan pre polaska, putem e – maila ili SMS porukom organizator obaveštava sve putnike o detaljima u vezi polaska na putovanje: ime i kontakt telefon vodiča – pratioca grupe, mesto sastanka i polaska na putovanje, tačno vreme – satnica polaska, ime prevoznika. Ukoliko ne dobijete obaveštenje / poruku OBAVEZNO kontaktirajte agenciju za tačne detalje.
  • Sva vremena u programu i tokom putovanja su data po lokalnom vremenu zemlje u kojoj se boravi.
  • Prevoz iz ove Ponude NE PODRAZUMEVA MOGUĆNOST ODABIRA SEDIŠTA. Redosled sedenja u autobusu odredjuje se prema datumu prijave aranžmana i uzimajući u obzir starija lica , porodice sa malom decom, trudnice. Svaki putnik ima obavezu da prihvati svako ponuđeno mesto u prevoznom sredstvu. Naknadne izmene nisu moguće.
  • Posebni zahtevi putnika u vidu MOLBE a koji su mimo usluge iz cenovnika i koji se dodatno ne naplaćuju, posebno se ne garantuju. Organizator će pokušati da udovolji želji svakog od putnika ukoliko je u mogućnosti.
  • Za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije.
  • Prostor za prtljag u autobusu je ograničen. Svaki putnik ima pravo na jedan komad prtljaga maksimalne težine do 30 kg i jedan komad ručnog prtljaga manjih dimenzija koji može uneti u autobus. Dodatni prtljag se naplaćuje 35€ po komadu, na licu mesta. Lični prtljag putnika ne može da sadrži komercijalnu robu niti  robu koja je zabranjena, u skladu sa odredbama zakona i carinskim propisima.Više informacija na sajtu Uprave carina:http://www.carina.rs/lat/Putnici/Stranice/Putnici.aspx
  • Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnim prelazima radi regulisanja povraćaja sredstava po osnovu “tax free” i carinjenja komercijalne robe.
  • Putovanje je grupno, i tome je sve podređeno. Molimo putnike da poštuju satnice tokom putovanja i budu tačni na polascima. Tokom vožnje, nastojimo da muzika i filmovi budu neutralni po svom sadržaju. Temperatura u vozilu kontroliše se kompjuterski, i ne može se individualno za svako sedište podešavati. U autobusima nisu u upotrebi toaleti.
  • U prevoznom sredstvu – autobusu, zabranjeno je: pušenje, unošenje nepropisnog prtljaga, pravljenje buke i nereda, uznemiravanje putnika i narušavanje javnog reda i mira u prevoznom sredstvu.
  • Organizator ne odgovara putniku za štetu nastalu zbog njegovog nepoštovanja zakonskih propisa, propisanih pravila i običaja utvrđenih od strane prevoznika, hotelijera, organizatora putovanja i drugih neposrednih pružalaca usluga.
  • Kod autobuskih aranžmana zustavljanja radi odmora predviđena su na svakih 3,5 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima, u zavisnosti od uslova na putu.
  • Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i ličnim stvarima u toku trajanja putovanja. Ostavljanje stvari od vrednosti u autobusu i u hotelskim sobama nije preporučljivo, jer ni prevoznik niti hotelijer ne odgovaraju za iste. U slučaju kradje, putnik može zatražiti nadoknadu štete samo za svoje osigurane stvari kod ovlašćenih osiguravajućih kuća. Organizator putovanja, hotelijer niti prevoznik ne mogu odgovarati u slučaju ovih nepredviđenih okolnosti.
  • Organizator putovanja zadržava pravo promene redosleda pojedinih sadržaja u programu kao i pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak…). Postoji mogućnost da usled državnih i verskih praznika ili drugih objektivnih okolnosti na određenoj destinaciji, javni prevoz, neki od lokaliteta, muzej,  trgovinski i ugostiteljski objekti…ne rade ili će radno vreme biti izmenjeno.
  • Organizator fakultativnih izleta na putovanju zadržava pravo otkaza i izmene termina i uslova izvođenja fakultativnih izleta predviđenih programom, usled objektivnih okolnosti (vremenski uslovi, gužva na lokalitetima…)
  • Putnicima koji imaju za cilj posetu muzejima i galerijama, preporučujemo da na internetu provere radno vreme istih, rezervišu i kupe ulaznice i da posetu usklade sa slobodnim vremenom na putovanju.
  • Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr. vremena dolaska na destinaciju ili lokalitet, dužine trajanja obilaska, termina polaska, i daljeg rasporeda po programu putovanja)
  • Ukoliko ugovorom o putovanju nije naznačeno ime hotela organizator putovanja je u obavezi da ime hotela objavi najkasnije 7 dana pre polaska na putovanje. U slučaju promene hotela, od strane organizatora, isti je dužan da o tome pisanim putem obavestiti sve putnike.  Zamena ugovorenog smeštaja može se vršiti samo upotrebom objekta iste kategorije, ili na teret organizatora, upotrebom objekta više kategorije. Ako su u programu putovanja izvršene bitne izmene bez opravdanih razloga, organizator putovanja u celosti vraća ono što je primio od putnika, koji je zbog toga odustao od putovanja.
  • Naše mišljenje o kategorizaciji svih navedenih objekata (dato u sklopu opisa hotela) je naše viđenje ukupnog stanja određenog objekta i kao takvo je rezultat našeg istraživanja, utiska drugih gostiju i može se razlikovati od zvaničnog te služi isključivo u informativne svrhe u cilju pružanja više informacija. Savetujemo da se i sami više informišete o istima putem interneta na društvenim mrežama i specijalizovanim portalima koji pružaju tu vrstu pomoći putnicima poput www.tripadvisor.com
  • Opisi hotela su sastavni deo cenovnika (obavezno uzeti u agenciji ukoliko nisu priloženi uz program)
  • Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Kategorija hotela po programu putovanja je važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne.
  • Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta. Organizator putovanja ne može garantovati smeštaj po tipu i sadržaju sobe, usluge koje nisu predvidjene programom putovanja a koje se dodatno NE NAPLAĆUJU (npr. smeštaj u  apartmanu, konektovanim sobama, family sobama, pogled, balkon, terasa, pušačka soba, spratnost, francuski ležaj, odvojeni kreveti).
  • Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata. Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj, fen za kosu, internet…)
  • U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 16:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka najkasnije do 09:00 časova. Svaka soba iz ove ponude je standardne kategorije, ima tuš/WC. Smeštaj je u sobama koje su dvokrevetne (1/2) ili dvokrevetne sa pomoćnim ležajem (1/3), namenjene za smeštaj treće osobe. Sobe sa pomoćnim ležajem su manje komforne, a treći ležaj može biti standardnih ili manjih dimenzija (npr. fotelja ili sofa na razvlačenje).
  • Objašnjenje: kontinentalni doručak je slano – slatki doručak sa čajem ili kafom koji se poslužuje u ograničenim količinama. Kontinentalni švedski sto je manji izbor slano – slatkih namirnica koje se služe za doručak po principu samoposluživanja.
  • Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili u zakonu  predviđenim slučajevima.

MOLIMO VAS DA PAŽLJIVO PROČITATE OPŠTE USLOVE PUTOVANJA ORGANIZATORA PUTOVANJA

  • Organizator putovanja NAVIS Travel poseduje licencu OTP br. 17/2016. i aktivna je članica YUTA – e
  • Prema Zakonu o turizmu Organizator putovanja ima propisanu polisu osiguranja broj 300060482 od 25.01.2019. godine, akcionarskog društva za osiguranje „DDOR Novi Sad”, u visini od 300.000,00 € za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene opštim uslovima i programom putovanja, po Ugovoru o garanciji putovanja broj 82/2019 od 25.01.2019. aktivira se kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU „YUTA“, 011/3228686, 011/3228687, prijavom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14. ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs.
  • Ovaj program je radjen na bazi minimum 50 plativih putnika.
  • Organizator putovanja ima pravo da otkaže program najkasnije 5 dana pre početka putovanja.
  • Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora  usklađeni sa YUTA standardima.

Preuzmite program u PDF formatu