Lemoni Studio

10% popusta za uplate u celosti.
7% popusta za uplate od 30% prilikom rezervacije.

PAKET ARANŽMAN: AUTOBUSKI PREVOZ + NAJAM SMEŠTAJA NA BAZI 10 NOĆENJA

Cene su izražene po osobi u evrima, a plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu banke Intesa, na dan uplate.

NAPOMENA: POLAZAK AUTOBUSA JE DAN RANIJE U ODNOSU NA DATUM IZ TABELE.

ARANŽMAN OBUHVATA :

  • Smeštaj na bazi 10 noćenja u izabranom objektu i tipu smeštaja,
  • usluge vodiča u slučaju autobuskog prevoza,
  • usluge predstavnika agencije ili njihovog zastupnika u letovalištu,
  • prevoz autobusom turističke klase na navedenoj relaciji.

ARANŽMAN NE OBUHVATA :

  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje,
  • lokalnu boravišnu taksu,
  • fakultativne izlete,
  • individualne i ostale troškove putnika, kao i sve ostale usluge ili troškove koje putnik ostvari u vili ili na destinaciji  a koje nisu definisane programom putovanja.

POPUSTI I DOPLATE – SMEŠTAJ I PREVOZ :

  • Deca od 0-2 godine – gratis u zajedničkom smeštaju.
  • Deca od 2-12 godina u sopstvenom ležaju ostvaruju popust od 20% na cenu smeštaja.
  • Navedeni popusti za decu važe samo u pratnji 2 ili više odrasle-punoplative osobe. Dete bilo kog uzrasta u pratnji samo jedne odrasle-punoplative osobe plaća punu cenu smeštaja.
  • Doplata za 1/1 iznosi 70% od cene smeštaja.
  • Umanjenje za sopstveni prevoz – 30€.
  • Kod smena označenih sa * umanjenje za sopstveni prevoz iznosi 10 € po osobi, bez obzira na uzrast.
  • Kod smena označenih sa ** umanjenje za sopstveni prevoz iznosi 20  po osobi, bez obzira na uzrast.
  • U slučaju spajanja smena popust iznosi ukupno 30 € po osobi za odrasle, 15 € za decu od 0-12 godina. Popust se ne odnosi na smene sa zvezdicom.

CENA AUTOBUSKOG PREVOZA ZA PUTNIKE KOJI NE KORISTE SMEŠTAJ:

  • Povratna autobuska karta – 55 €,
  • Povratna karta za decu do 12 godina – 45 € 
  • Jedan pravac – 40 €  (za odrasle i za decu)

*Deca do 2 godine starosti ne plaćaju autobusku kartu, ali nemaju sopstveno sedište.

Za putnike koji putuju sopstvenim prevozom, agencija Navis je spremila instrukcije kako da najlakše stignu do odredišta:

Automobilom do Halkidikija

– poluostrvo Kasandra –

Po ulasku u Grčku (na graničnom prelazu Evzoni) pratite smer Thessaloniki (Solun). Na 49. kilometru isključite se sa auto puta na isključenju sa desne strane – smer Thessaloniki. Produžite pravo i nakon 12km isključite se sa puta na isključenju sa leve strane – smer Chalkidiki (Halkidiki). Produžite pravo i nakon 8km nastavite pravo – smer Chalkidiki. Nakon 17km isključite se na isključenju Chalkidiki. Sledećih 80km pratite put ispred bez isključenja sa glavnog puta – smer Nea Moudania, Nea Potidea, Kalithea. Na 80. kilometru se nalazi kružni tok.

N e a  S k i o n i  

Vila Lemoni Studio – Na kružnom toku skrenite desno u smeru Kassandreia i Nea Skioni. Produžite pravo. Nakon 27,1km stižete na glavnu raskrsnicu za Nea Skioni. 15m nakon glavne raskrsnice postoji još jedno isključenje sa glavnog puta sa desne strane. Na tom isključenju skrenite desno i nakon 20m ponovo skrenite desno. Produžite pravo i nakon 400m stižete ispred vile Lemoni Studio koja će biti sa vaše desne strane (prolaz sa plavom kapijom).

  • Putarine u Republici Srbiji se plaćaju na naplatnim stanicama u dinarima, platnim karticama ili putem ETC/ENP uređaja. Pomoć na putu pruža AMSS pozivom na broj 1987.
    Informacije o stanju na putu možete pogledati na www.amss.org.rs
  • Putarine u Republici Makedoniji se plaćaju na naplatnim stanicama u denarima, eurima ili platnim karticama. Pomoć na putu pruža AMSM pozivom na broj +389 2 3181196.
    Informacije o stanju nap utu možete pogledati na www.amsm.com.mk
  • Putarine u Republici Grčkoj se plaćaju na naplatnim stanicama u eurima ili platnim karticama. Pomoć na putu pruža ELPA – Thessaloniki pozivom na broj +30 2310 426319 kao i Express Service pozivom na broj +30 2310 427707

1. Dan – Polazak autobusa je dan ranije od datuma u tabeli, i to u 19:00 h, sa glavne autobuske stanice BAS, centar Beograda, ulaz iz Karađorđeve ulice. Putovanje autoputem Beograd – Niš – Preševo sa povremenim pauzama i sakupljanjem putnika duž puta. Nastavak putovanja kroz Republiku Makedoniju i Republiku Grčku, sa zaustavljanjima radi obavljanja graničnih formalnosti. Molimo da uzmete u obzir da postoji mogućnost da usled nepredviđenih objektivnih okolnosti vreme (satnica) i mesto polaska na putovanje može biti drugačije od predvidjenog. Dan pre polaska, putem e – maila ili SMS porukom organizator obaveštava sve putnike o detaljima u vezi polaska na putovanje: ime i kontakt telefon vodiča – pratioca grupe,  mesto sastanka i polaska na putovanje, tačno vreme – satnica polaska, ime prevoznika. Ukoliko ne dobijete obaveštenje / poruku OBAVEZNO kontaktirajte agenciju za tačne detalje.

2 – 11. Dan – Dolazak u letovalište  u jutarnjim ili prepodnevnim satima i smeštaj u izabranu vilu (od 14 h). Boravak na bazi izabrane usluge.

12. Dan – Napuštanje smeštajnih jedinica najkasnije do 09:00 h. Slobodno vreme do polaska za Srbiju. Planirano vreme polaska za Srbiju je između 11:30 h i 13:30 h po lokalnom vremenu (u zavisnosti od vremena dolaska autobusa na destinaciju).

13. Dan – Dolazak u Beograd u ranim jutarnjim časovima. Kraj usluge.

Vila Lemoni Studio se nalazi u mirnoj ulici Nea Skionija i na 120m od plaže. Centar mesta je udaljen svega 20m. Vila nudi smeštaj u prostranim trokrevetnim studijima. Svi studiji se nalaze na prvom spratu i opremljeni su čajnom kuhinjom (mini rerna sa dve grejne ploče) sa frižiderom, kupatilom sa tuš kadom, klima uređajem, LCD TV-om. Vila pruža prostran i udoban smeštaj na svega par koraka od centra mesta i maloj udaljenosti od plaže.
Iako vila nema sopstveni parking. parkiranje je najčešće moguće u radijusu od 100m.

Koordinate:
39.946476N, 23.531931E

Peškiri – NE
WiFi – DA
Parking – NE

STRUKTURA:
1/3 STD = 3 singl kreveta

LEGENDA:

STD (studio) – jednoprostorna smeštajna jedinica
Family STD (family studio) – jednoprostorna smeštajna jedinica namenjena prevashodno boravku porodice sa decom ali može da ugosti i odrasle osobe u punom kapacitetu
APT (apartman) – smeštajna jedinica koja podrazumeva minimum jednu odvojenu spavaću sobu
Family APT (family apartman) – smeštajna jedinica koja podrazumeva minimum jednu odvojenu spavaću sobu a namenjena je prevashodno boravku porodice sa decom ali može da ugosti i odrasle osobe u punom kapacitetu
DPL (dupleks apartman) – smeštajna jedinica koja podrazumeva dve odvojene spavaće sobe
MEZ (mezoneta) – smeštajna jedinica na dva nivoa ili dva sprata
SUT (polusuteren/suteren) – smeštajna jedinica čija je spratnost ispod nivoa ulice
ANEKS – smeštajna jedinica koja se ne nalazi u glavnom objektu, može biti i starije gradnje od jedinica u glavnom objektu, nižeg kvaliteta, manjeg komfora i sl.

VAŽNE NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:

*Grčki standard za singl krevet je 185-200cm sa 75-90cm, za bračni krevet 185-200cm sa 120-155cm, za pomoćni ležaj 175-180cm sa 65-70cm.

*Kuhinje u apartmanima su opremljene najosnovnijim posuđem i priborom i pogodne su samo za pripremanje laganih obroka. Ukoliko planirate pripremanje raznovrsnijih i obilnijih obroka, predlažemo da ponesete dodatnu šerpu, veliki nož, kuhinjsku krpu, kutlaču i sl.

*Internet u vilama nije namenjen profesionalnoj upotrebi, a jačina signala, brzina i kvalitet protoka i povezivanja kao i stabilnost mreže zavise isključivo od provajdera, tehničkih mogućnosti u samom letovalištu i regiji i drugih faktora.

*Kao i u slučaju hotelskog, fotografije apartmantskog smeštaja predstavljaju jedan ili više tipova soba, a ne nužno sve tipove kojima objekat raspolaže.

*Sve razdaljine su preuzete sa Google mapa i informacionog su karaktera.

Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu banke Intesa, na dan uplate.

  • Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja.
  • Na rate : 30% prilikom rezervacije, ostatak čekovima građana na najviše 10 jednakih mesečnih rata – poslednja rata mora biti zaključno sa 01.11.2019.
  • Putem administrativne zabrane : 30% prilikom rezervacije, ostatak putem overene administrativne zabrane na rate do 01.12.2019. Formular administrativne zabrane organizator putovanja izdaje korisniku.
  • Platnim karticama : Visa, Master, Maestro, Dina.
  • Preko računa : uz profakturu izdatu od od strane Navis-a.

VAŽNE I OPŠTE NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA I BORAVKA GOSTIJU:

  • Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.Od momenta prijavljivanja, stvaraju se administrativni troškovi organizatora putovanja. Navis zadržava  pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude, kao i za zaposlene u firmama sa kojima zaključi poseban ugovor.
  • Putnici u smeštajne kapacitete ulaze posle 14.00h prvog dana boravka (po lokalnom vremenu), a iste napuštaju najkasnije do 9.00h poslednjeg dana boravka (po lokalnom vremenu).
  • Putnik ne može da uđe u smeštajnu jedinicu prvog dana boravka posle 21.00h, a smeštajnu jedinicu ne može da napusti pre 07.00h poslednjeg dana boravka. U slučaju kasnog dolaska ili ranog odlaska putnik je dužan da o tome obavesti predstavnika TA Navis ili njihovog zastupnika, najmanje 1 dan unapred.
  • Grčki standard za singl krevet je 185-200cm sa 75-90cm, za bračni krevet 185-200cm sa 120-155cm, za pomoćni ležaj 175-180cm sa 65-70cm.
  • Kuhinje u apartmanima su opremljene najosnovnijim posuđem i priborom i pogodne su samo za pripremanje laganih obroka. Ukoliko planirate pripremanje raznovrsnijih i obilnijih obroka, predlažemo da ponesete dodatnu šerpu, veliki nož, kuhinjsku krpu, kutlaču i sl.
  • Internet u vilama nije namenjen profesionalnoj upotrebi, a jačina signala, brzina i kvalitet protoka i povezivanja kao i stabilnost mreže zavise isključivo od provajdera, tehničkih mogućnosti u samom letovalištu i regiji i drugih faktora.
  • Kao i u slučaju hotelskog, fotografije apartmantskog smeštaja predstavljaju jedan ili više tipova soba, a ne nužno sve tipove kojima objekat raspolaže.
  • Sve razdaljine su preuzete sa Google mapa i informacionog su karaktera.
  • Peškiri nisu sastavni deo posteljine svake smeštajne jedinice.
  • Korišćenje klima uređaja nije obavezno uključeno u cenu aranžmana.
  • U slučaju zakrčenja ulica (nemogućnosti prolaska) u mestu u kojem je smeštajna jedinica, autobus će ostaviti putnike najdalje 350m od smeštajne jedinice (ukoliko u opisu vile nije naznačeno drugačije).
  • U toku boravka korisnici smeštaja sami čiste i održavaju smeštajnu jedinicu, sami iznose smeće i obavezni su da prilikom napuštanja smeštajne jedinice istu ostave čistu.
  • Za goste koji u smeštajnoj jedinici borave deset i više dana zamena posteljine je nakon svakih pet dana, tj. šestog dana boravka (gosti dobijaju čistu posteljinu i sami je menjaju).
  • Kada ne borave u sobi, gosti su obavezni da isključe klima uređaj, šporet/mini rernu/rešo i bojler. Nije dozvoljeno unošenje drugih električnih uređaja koji nisu u standardnoj opremi smeštajne jedinice.
  • Ukoliko se na privesku ključa smeštajne jedinice nalazi elektronska/strujna kartica, strogo je zabranjeno njeno odvajanje od ključa i ostavljanje iste u džepu na zidu predviđenom u tu svrhu, kada gost ne boravi u sobi.
  • Vreme predviđeno za odmor i tišinu u letnjem periodu u Republici Grčkoj je od 14:30h do 17:00h i od 23:00h do 08:00h Svi gosti se mole da u tom periodu održavaju mir i tišinu u objektu i njegovoj neposrednoj blizini.
  • Mole se gosti da toalet papir, higijenske uloške, pelene i slično ne bacaju u WC šolju zbog opasnosti od zagušenja instalacija, već u kante postavljene za to u svakom toaletu.
  • U slučaju kvarova na instalacijama iste ne popravljati samostalno već se istog momenta treba obratiti vlasniku kuće ili predstavniku agencije tj. njihovom zastupniku.
  • U slučaju oštećenja i otuđenja inventara, gost je obavezan da nastalu štetu odmah nadoknadi vlasniku objekta. Ukoliko gost zatvori vrata sa ostavljenim ključem u bravi sa unutrašnje strane, obavezan je da nadoknadi sve troškove otvaranja vrata i štetu ukoliko se ista napravi u svrhu otvaranja istih.Oštećenja nastala redovnom upotrebom smeštaja ne padaju na teret korisnika.
  • Eventualne reklamacije gosti mogu da podnesu isključivo za vreme boravka i to na licu mesta predstavniku agencije, njihovom zastupniku ili vlasniku objekta, a sve naknadne reklamacije posle napuštanja objekta nismo u mogućnosti da Gostima koji se ne budu pridržavali kućnog reda, biće otkazano pravo na dalje korišcenje smeštajne jedinice, a ugovoreno korišcenje iste ce biti naplaćeno u celosti.
  • Boravak u sobama je namenjen isključivo gostima te vile.
  • Pritisak vode u vilama nije u direktnoj odgovornosti vlasnika vile već zavisi isključivo od letovališta, njegove popunjenosti turistima u određenim terminima, dobu dana i sl. Ni vlasnik vile ni agencija ne mogu biti odgovorni ukoliko je postoji povremenih problema sa pritiskom vode u vilama.
  • U svakoj vili iz ponude TA Navis postoji oglasna tabla u okviru koje se nalaze sve neophodne informacije i važna obaveštenja (telefon predstavnika, kućni red sa osnovnim informacijama, termini i mesta info sastanaka, telefon lekara i sl.).
  • Naše mišljenje o kvalitetu svih navedenih objekata (dato u sklopu naših opisa) je naše viđenje ukupnog stanja određenog objekta i kao takvo je rezultat našeg istraživanja, utiska drugih gostiju i služi isključivo u informativne svrhe u cilju pružanja više informacija. Savetujmo da se i sami informišete o istima putem interneta na društvenim mrežama i specijalizovanim portalima koji pružaju tu vrstu pomoći putnicima.

Boravišna taksa

  • Od 01.01.2018. u Republici Grčkoj se naplaćuje boravišna taksa u iznosu od 0,5e po danu boravka po smeštajnoj jedinici. Naplata boravišne takse se vrši prilikom ulaska u smeštajnu jedinicu a iznos se plaća direktno vlasniku vile ili njegovom zastupniku.

Međunarodno putno zdravstveno osiguranje

  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje nije uračunato u cenu aranžmana (izdaje se u agenciji, na zahtev putnika). PREPORUKA AGENCIJE JE DA PUTNIK POSEDUJE OVU VRSTU OSIGURANJA.  Za ulazak u pojedine zemlje Međunarodno putno zdravstveno osiguranje je obavezno. Svu odgovornost i eventualne posledice zbog ne posedovanja polise osiguranja tokom putovanja snosi putnik.

Opšte napomene i važne informacije

  • Predstavnik agencije ili njihov zastupnik nije u mogućnosti da svakog putnika lično sačeka ispred smeštajne jedinice ali će svakom putniku biti na raspologanju da putem telefona pruži tačne instrukcije kako se stiže do smeštajne jedinice i kako se ista koristi.
  • Predstavnik agencije ili njihov zastupnik, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajne jedinice.
  • Predstavnik agencije ili njihov zastupnik nije u obavezi da poseduje digitalne platforme/aplikacije (one koje zahtevaju pristup internetu)  za komunikaciju sa gostima, poput Viber-a, Whatsapp-a i sl.
  • Obaveštenje o vremenu i mestu polaska za Srbiju poslednjeg dana odmora će biti vidno istaknuto u okviru oglasne table dan ranije u odnosu na povratak.
  • Putnici su obavezni da se pridržavaju istaknutog kućnog reda u vili i kućnog reda dobijenog u agenciji uz vaučer. Kućni red je sastavni deo ugovora o korišćenju smeštajne jedinice i svi gosti su obavezni da se pridržavaju odredaba koje su istim predviđene.
  • Prevoz iz ove Ponude NE PODRAZUMEVA MOGUĆNOST ODABIRA SEDIŠTA. Redosled sedenja u autobusu odredjuje se prema datumu prijave aranžmana i uzimajući u obzir  starija lica , porodice sa malom decom, trudnice. Svaki putnik ima obavezu da prihvati svako ponuđeno mesto u prevoznom sredstvu. Naknadne izmene nisu moguće.
  • Prostor za prtljag u autobusu je ograničen. Svaki putnik ima pravo na jedan komad prtljaga maksimalne težine do 30 kg i jedan komad ručnog prtljaga manjih dimenzija koji može uneti u autobus. Dodatni prtljag se naplaćuje 35€ po komadu, na licu mesta. Lični prtljag putnika ne može da sadrži komercijalnu robu  niti  robu koja je zabranjena, u skladu sa odredbama zakona i carinskim propisima.Više informacija na sajtu Uprave carina:http://www.carina.rs/lat/Putnici/Stranice/Putnici.aspx
  • Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnim prelazima radi regulisanja povraćaja sredstava po osnovu “tax free” i carinjenja komercijalne robe.
  • Kod autobuskih aranžmana predviđene su pauze radi usputnog odmora na oko 3 do 4 sata vožnje. Zaustavljanje su na usputnim stajalištima ili benzinskim pumpama, a u zavisnosti od uslova na putu i raspoloživosti kapaciteta stajališta. Stajanja i zadržavanja na free shop-ovima nisu obavezna.
  • U prevoznom sredstvu – autobusu, zabranjeno je: pušenje, unošenje nepropisnog prtljaga, pravljenje buke i nereda, uznemiravanje putnika i narušavanje javnog reda i mira u prevoznom sredstvu.
  • Putovanje je grupno, i tome je sve podređeno. Molimo putnike da poštuju satnice tokom putovanja i budu tačni na polascima. Tokom vožnje, nastojimo da muzika i filmovi budu neutralni po svom sadržaju. Temperatura u vozilu kontroliše se kompjuterski, i ne može se individualno za svako sedište podešavati. U autobusima nisu u upotrebi toaleti.
  • Za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije.
  • Posebni zahtevi gostiju u vidu molbe a koji su mimo usluge iz cenovnika i koji se dodatno ne naplaćuju, posebno se ne garantuju. Organizator će u duhu dobrog domaćina pokušati da udovolji željama svakog putnika ukoliko je u mogućnosti.
  • Maloletni putnici prilikom putovanja moraju imati overenu saglasnost roditelja.
  • Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.
  • Službenik agencije organizatora niti posrednika nije ovlašćen da utvrdjuje validnost putnih i drugih isprava i dokumenata. Putnik za putovanje u inostranstvo mora imati važeću putnu ispravu, sa rokom važenja još najmanje 6 meseci, od dana završetka putovanja, i u roku, pisanim putem (elektronski ili poštom)  dostaviti organizatoru ispravne i kompletne potrebne podatke i dokumenta za putovanje. Svaki putnik je u obavezi da se o uslovima ulaska u zemlju u koju putuje (rok važenja pasoša, potrebne vize, potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju…) informiše na sajtu Delegacije EU u Srbiji  europa.rsili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju i kroz koje prolazi. Putnik je dužan striktno poštovati carinske, devizne i dr. propise R. Srbije, tranzitnih i zemalja u kojima boravi, te u slučaju nemogućnosti nastavka putovanja, odnosno boravka i svega drugog, sve posledice i troškove snosi sam putnik.Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak na teritoriju EU. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatržiti od putnika propisanu količinu novčanih sredstava za vreme boravka (bankovne kartice, gotovina i sl.), kao i međunarodno putno osiguranje.
  • Putnici koji nisu državljani Republike Srbije dužni su da se sami  informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze.
  • Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu, vremena polazaka i sl.) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike i sl.).
  • Organizator putovanja tokom čitavog trajanja putovanja-aranžmana ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak : putnih isprava, dokumenata, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima. U slučaju krađe, putnik može zatražiti nadoknadu štete samo za svoje osigurane stvari kod ovlašćenih osiguravajućih kuća.

Molimo Vas da pažljivo pročitate opšte uslove putovanja

  • Organizator putovanja Navis poseduje licencu organizatora putovanja OTP br. 017/2016.
  • Navis je aktivna članica YUTA.
  • Prema zakonu o turizmu Organizator putovanja ima propisanu polisu osiguranja broj 300063650 od 16.08.2018. godine, akcionarskog društva za osiguranje „DDOR Novi Sad“, u visini od 300.000eura za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene opštim uslovima i programom putovanja, po Ugovoru o garanciji putovanja broj 0187/2018 od 15.08.2018. aktivira se kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU „YUTA“, 011/3228686, 011/3228687, prijavom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14 ili na e-mail : garancijaputovanja@yuta.rs Polisa broj 300063650 od 16.08.2018. akcionarskog društva za osiguranje „DDOR Novi Sad“.
  • Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili u zakonom predviđenim slučajevima.
  • Ovaj program je rađen na bazi minimum 50 plativih putnika.
  • Organizator putovanja ima pravo da otkaže program najkasnije 5 dana pre početka putovanja.
  • Uz program važe Opšti uslovi putovanja organizatora usklađeni sa YUTA standardima.
  • Program putovanja letovanje 2019 Grčka, Halkidiki, Kasandra – 13 dana /10 noćenja, 2  od 12.12.2018.